Hogyan lettem “A designer csávó”? – a Gazdig Bence portré

Dátum

Bence karrierje egy nyári munkával indult, ahol felhalmozódott szabadidejében elkezdett megismerkedni különböző grafikus szoftverekkel. Mára a magyar Instagram egyik kikerülhetetlen alakjává vállt sajátos kommunikációs stílusával és elképesztően ütős dizájnjaival. 

Hiába értett a szoftverekhez és alapvetően a vizuális kommunikációhoz, szakmai tapasztalat hiányában egy céghez sem vették fel. Így alakult, hogy Gazdig Bence útjára indította saját grafikus márkáját, hiszen ezzel akart foglalkozni és tudta, hogy tehetséges. Annyi változott a tervben, hogy most nem egy cégnél dolgozik alkalmazottként, hanem rengeteg céggel dolgozik együtt vállalkozóként. 

A márkaépítés kulcsfontosságú szerepet játszott karrierje során, hiszen itthon egyedülállóként kezdte el gyártani a „carosuel” nevű lapozós posztokat, ráadásul profi minőségben. Bence bevallása szerint ügyfelei több mint 80%-a az Instagram profilja alapján találnak rá. Saját márkájának építését élvezi a legjobban így azt nagy szakértelemmel és odafigyeléssel csinálja, aminek viszonylag hamar meg is lett az eredménye, hiszen mára Bence a legismertebb magyar grafikusok közé sorolható. 

Ha érdekel hogyan lehet a saját márkádat építeni és ebből gyorsan ismertté vállni, akkor a Gazdig Bencével készült interjúnk Neked készült! Hallgass minket akár Spotify-on, akár Apple Podcasten is! 

Jegyzetek:

https://www.instagram.com/gazduig/
https://gazduig.hu/

megosztás

Facebook
LinkedIn

kapcsolódó
cikkek