Fenyő Csilla, a The Content Queen alapítója az Instagram márkaépítésben segít az ügyfeleinek.

Dátum

Csilla elmondása szerint hidat képez az ügyfelei és azok ideális kliensei között. ” Az Instagram számos olyan eszközt biztosít, amellyel egy vállalkozó bemutathatja az általa képviselt értékeket és azt, hogy hogyan teheti jobbá az ideális ügyfele életét. Én abban segítek, hogy egy hidat képzek az ügyfeleim és az ők elérni kívánt ügyfelei között. Gyakorlatilag megtanítom az ügyfeleimnek az ‘Instagram nyelvét’, amellyel hatékonyan elérhetik a célközönségüket.” Csilla szenvedélyesen bíztatja a kezdő vállalkozókat álmaik megvalósítására és sajátos módszereivel segíti őket megtalálniuk valódi és önazonos hangjuk és vizuális megjelenésük megtalálásában. A munkája során fontosnak tartja a szolgálatszemléletet és az értékteremtő tartalomgyártás módszereinek az átadását. 

megosztás

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

kapcsolódó
cikkek